perjantai 17. maaliskuuta 2017

Arjen pienet ilot ♥

Moikka! Mites teidän viikko on sujunut? ♥
Mä oon nähnyt viime aikoina monissa blogeissa paljon erilaisia postauksia positiivisuudesta ja onnellisuudesta ja musta niitä on ollut tosi kiva lukea.  
Niinpä sain inspiraation ja päätin itsekin toteuttaa kyseisestä aiheesta omanlaiseni postauksen.
Oon huomannut, että toisinaan keskityn vähän liikaa negatiivisiin asioihin ja valitan ihan turhasta. Kun taas välillä mulle tulee kauhea onnellisuuspuuska ja esimerkiksi iltaisin nukkumaan mennessä kelailen, miten hyvin mulla oikeastaan on kaikki asiat ja nukahdan hölmö onnellinen hymy naamalla, haha. :D
Tällä viikolla oon yrittänyt keskittyä vain noihin positiivisiin juttuihin ja halusin tulla jakamaan teille listan pienistä arkisista asioista, jotka tekee mut onnelliseksi just nyt. ♥



♥ kiireettömät aamut
♥ siskolta viikonloppuna saatu pieni ja söpö teekannu, jolla oon jo ehtinyt pitää teekutsuja itselleni aamuisin :D 
♥ valoisuus & aurinko 
♥ nopeampi netti
 


♥ loskaiset ja lätäkköiset kadut, varma kevään merkki! 
 ♥ plussakelit
♥ paksuimpien talvitakkien vieminen varastoon & kevättakkien haku tilalle
♥ tuuletetut petivaatteet & puhtaat lakanat 



♥ kevätsiivous, jonka sain vihdoin eilen valmiiksi 
siisti & puhdas koti
♥ kesätuoksun ottaminen käyttöön (ehkä vähän aikaista, mutta en malttanut enää odottaa!)
kynsien lakkaaminen kevätsävyllä
 


♥ kodin sisustuksen keväistäminen
♥ uudet ihanat sisustuslöydöt
♥ tuoksukynttilöiden polttaminen 
♥ uudet huulipunakokeilut, joita oon tehnyt tällä viikolla, hehe


   
♥ kevätkukat
♥ karkkipäivä
♥ synttärikakun leipominen poikaystävälle (muiden yllättäminen on ihan huippua, tosin tää ei taida enää olla yllätys kun kirjoitin sen tänne :D)
♥ perjantai & viikonlopun alkaminen

Mikä tekee sut onnelliseksi just nyt? :) 
Ihanaa perjantaita!

♥ E
 

4 kommenttia:

  1. Ihanan positiivinen postaus! & hyvää alkavaa viikonloppua myös sulle :)

    http://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Niin ihana postaus ja kuvatkin ihanan värikkäitä ♡
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista