tiistai 6. helmikuuta 2018

February to do-list

Moikka!
Miten teillä on sujunut helmikuun aloitus? :) Mä tulin viikonloppuna käymään kotikotona Kuusamossa ja oon nyt ollut muutaman päivän täällä. Mulla on myös ollut jo yli viikon toisessa jalassa outoa kipua ja selvisi, että mulla taitaa olla iskiaskipu. Oon tainnut kulkea liian vähissä vaatteissa kovilla pakkasilla ja tää tuli siitä. En oo nyt oikein voinut istua paikallaan pitkiä aikoja, sillä jalka alkaa tuntua ikävältä ja siksi postailussakin on ollut vähän taukoa. Toivottavasti tää pian helpottaisi. :)

Otin tänne reissulle kuitenkin tabletin mukaan ja yritän nyt tässä sängyllä makoillessa postailla. Tykkään tehdä erilaisia listoja ja suunnitelmia, joten nyt saatte lukea vähän mun helmikuun to do-listaa. Jostain syystä en saanut tallennettua tällä uusia kuvia, joten mennään nyt näillä vanhoilla kuvilla blogiarkiston kätköistä. :)



Helmikuussa aion...
• rentoutua kotikotona

• opiskella ahkerasti pääsykokeeseen

• syödä laskiaispullaa laskiaisena



• pukeutua lämpimiin ja kivoihin asuihin

• viettää ystävänpäivää

• käydä ulkoilemassa aurinkoisessa pakkassäässä (viime aikoina on tullut vietettyä liikaa aikaa vaan sisällä :D)



• etsiä kivempaa työtä

• postailla säännöllisesti

• mennä aikaisemmin nukkumaan ja nukkua kunnon pitkät yöunet



• virkata keväisemmät matot makuuhuoneeseen

• tilata ensimmäistä kertaa Wishistä

• ostaa tulppaaneita



• lakata kynsiä keväisillä lakoilla

• tehdä kotityöt, joita pitää harvemmin tehdä (esim. uunin pesu)

• kokeilla jotain uutta reseptiä (koska liian harvoin tulee kokeiltua mitään uutta :D)


*kuvat weheartit

Mitä suunnitelmia teillä on helmikuulle? :)
 
❤ E

4 kommenttia: